Links

Jeugdjournaal.nl: Op deze pagina kunnen jongeren altijd het meest recente nieuws volgen.

Squla.nl: Via deze website kunnen kinderen van de basisschool oefenen met de diverse vakken. Squla is zowel via de website te spelen als op een tablet via de Quiz App (iOS en Android). Zo kunnen kinderen thuis alle vakken van de basisschool op een spelende wijs leren.

Vakken.nl: Voor nog meer handige tips en ezelsbruggetjes voor vakken zoals natuur & techniek, topografie en rekenen kunnen scholieren kijken op deze website.

Ouders.nl: Dit is de grootste ouders-community van Nederland voor ouders van kinderen van -1 tot 18+. Ouders kunnen hier allerlei informatie en tips uitwisselen.

WRTS.nl: Gemakkelijk woordjes oefenen d.m.v. eigen lijsten en lijsten van originele uitgevers.