Aanmelden leerling

Aanmelden of een indruk krijgen van onze school?
Dan nodigen wij u van harte uit voor een persoonlijk gesprek!

Liefst een half jaar of een heel jaar voordat uw kind 4 wordt!

Tijdens dit kennismakingsgesprek geven wij u vrijblijvend allerlei informatie over onze school en is er ruim de gelegenheid voor het stellen van vragen. Graag laten wij u de school zien wanneer deze in bedrijf is!

Zo krijgt u een goede eerste indruk. Na afloop van het gesprek ontvangt u een informatiepakket.

Enkele weken voordat uw kind 4 jaar wordt kunt u in overleg met de toekomstige leerkracht van uw kind een kennismakingsmoment in de klas afspreken. Eén van de ouders mag met het kind meekomen om alvast te wennen.

Vervolgens mag uw kind nog 3 keer alleen meedraaien. Vanaf het moment dat uw kind 4 jaar wordt, is hij/zij alle dagen welkom!!
Ook kinderen die van een andere basisschool komen zijn van harte welkom om vooraf een dag te komen kennismaken met hun toekomstige klas en de leerkrachten.

U kunt telefonisch een afspraak maken via het volgende nummer: 0118596106.
Uiteraard kunt u ook mailen: wegwijzer@primas-scholengroep.nl

Neem alvast een kijkje op onze website(www.cbswegwijzer.nl) of op ons Facebook!https://www.facebook.com/wegwijzerserooskerke